فروش مقاله و پروژه و تحقیق دانشجویی

فروش مقاله و پایان نامه

فروش مقاله و پروژه و تحقیق دانشجویی

فروش مقاله و پایان نامه

تلقین خواسته ها

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ب.ظ

( تلقین خواسته ها)
تلقین دقیقتر آمال؛

هر چه می خواهید و هر آرزوئی که دارید به صورت جمله ای کوتاه در ذهن خود بیان کنید

مثلا بگوئید من هر لحظه به لحظه و روز به روز از هر لحاظ بهتر می شوم

مثلا بگوئید من هر لحظه به لحظه و روز به روز از به خانه خودم در شهرک نیایش نزدیکتر می شوم

یا من در درسها یا کارم موفق هستم

یا من ثروتمندم ،یا من سالمم .

حتما این جملات را به زبان حال (نه اینکه از این به بعد می خواهم باشم)و با ساختاری مثبت بیان کنید

(ا زکلمات منفی و کلمه نه خودداری کنید) .

جملات را چندین بار تکرار کنید و تصور کنید که به هدف خود رسیده اید .

دوستان را ببینید که برایتان شادمانی می کنند ،

صداها را بشنوید که به شما تبریک می گویند ،

افراد و دوستان شما را در بغل کرده می بوسند و موفقیتتان را تبریک میگویند ،

احساس بسیار بسیار خوبی دارید .خوش به حالتان.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۵/۱۸
  • ۱۲۳ نمایش
  • meisam moghadam

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی